2010. október 24., vasárnap

Siker

Tegnap - életemben először - gombalevest főztem.
Még a Zuram szerint is elég jól sikerült, ami valljuk be, nagy elismerés, annál is inkább, mert kettőnk közül ő a jobb szakács.

Minap pont azon tanakodtam, hogy valószínűleg az ízérzékelésemmel van gond főzés terén (nehogy már a rutintalanságomra, vagy a bénaságomra fogjam), mert én pl. akácméz és hársfaméz között se tudok különbséget tenni... Max szín és felirat alapján. Zuram hosszú évekig bizonygatta, hogy a Coca-cola és a Pepsi mennyire különbözőek. Hát nem tudom, szerintem tök ugyanolyan. És még a szinük se különbözik. Na, jó, a csomagolás ott is nagy segítség.

Na, de visszatérve a gombalevesre: eredetileg tejszínes-gombás csirkét akartam csinálni, de előző nap kicsit sok gombát áztattam be a szárított szegfűgombából, így lett egy jó levesrevaló + kicsit módosítva az eredeti elképzelésen (alapanyag problémák miatt) tejfölös-gombás sertéscsíkokat készítettem. Fincsi lett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése