2010. december 6., hétfő

Tegnapi lovaglás

Tegnap kérem együtt lovagoltunk. Mármint egyidőben, de külön lovon. Ő Angyalkával, én meg Csemetével. Ám hogy ne maradjak le, nekem is kellett egyensúlyi gyakorlatokat végeznem. És eddig is büszke voltam a nagyfiamra, hogy ilyen ügyes dolgokat csinál a lovon, nade most... A karemelések nem okoztak gondot és szerencsére R. megkímélt attól, hogy hátraforduljak, vagy fel kelljen térdeljem, de amikor előre kellett hajolni megsimizni a fülét, na, akkor erősen kapaszkodtam.
És mostmár csak szárat fogtam, és megtanultam megállítani a lovat. Kezdő lovasnak ez is öröm :)

És hogy Nándiról is essen szó, itt egy kép (amin épp nem figyel) Elől Nándi Angyalkával, mögötte Kata Csemetével (azt hiszem, mihamarabb meg kell tanítanom Nándit fotózni, ha azt akarom, hogy rólam is készüljön lovas kép)

1 megjegyzés: