2012. október 27., szombat

Tereprendezés

Igyekeztem maximálisan kihasználni az utolsó szép és még langyosabb őszi napot, így ástam, lapátoltam, ültettem, locsoltam.
A sziklakertem gyakorlatilag betonkertté vált, de már régóta terveztem, hogy valamit kezdek vele, mert az eső és a locsolás mindig lemosta a földet, akármennyi sziklát és kőzúzalékot építettem bele. Most felszámoltam a sziklakertet, vettem beton támfalelemeket és mind a 20-at (egyenként 30 kg-osak) szépen beépítettem. Nagyjából ilyen lett:
Persze, lesz ez még szebb is, amikor 1. leülepszik a föld, 2. kinő a fű előtte, 3. nem szakad az eső, mikor fotózok A virágok között van egynyári és évelő is, és ami úgy tűnik, hogy nincs semmi, ott is van néhány virághagyma :)
A beton sziklakert kialakítása mellett elültettem 3 gyümölcsfát (alma, körte, mandula), 4 tő málnát, 4 tő szedret, 1 egész nagy mogyoróbokrot, 128 gumó virághagymát (vegyesen tulipán, nárcisz, jácint), 1 db lestyán, és egy doboznyi liliom (na, ekkor már nagyon a végét jártam, így azt nem számoltam meg darabra) Továbbá áttelepítettem a kis bodzabokrot és egy virágos bokrot, aminek nem tudom a nevét, de útban voltak...
Tegnap este hősi halottnak nyilvánítottam magam és posztHumusz kitüntettem magam a "Pro Flora" díjjal. Ma pedig annak örültem, hogy reggel és este is esett az eső, így legalább locsolnom nem kellett :))

1 megjegyzés: