2017. május 26., péntek

Scrap oldalak

Március óta nem túl sok scrap oldalt készítettem, mert nekifeküdtem a 2015-ös családi albumnak, így azt sikerült befejezni, és mivel még vitt a lendület, elkezdtem a 2016-osat is (ennek még csak a szerkezete van meg és 1-2 oldal remélem, mire jön a következő "oldalfelár-nélküli" akció a Cewénél, addigra ennek is a végére jutok)
A családi albumon kívül Nimi "ovis" albumát is megcsináltam, ez pont ma lesz aktuális, ma elbúcsúzik az ovitól a legkisebbem is.
De azért igyekeztem részt venni a Cewés kihívásokban és a CT-s munkáimat sem hanyagoltam (nagyon) el.
SoMa Design - Hello Spring
 
 SoMa Design - Blooming
 
SoMa Design - Eggstra Special Day + Tinci Design template
Cewe template kihívásra
 
Cewe kihívás: kedvenc (mindkét oldalon kedvenccel, ez a 2015-ös fotókönyvbe is készült)
 
Cewe múltidéző kihívás korábbi freebie készletekkel
 
Cewe húsvétos kihívásra, ez már a 2016-os fotókönyvbe megy majd

Cewe múltidéző kihívás korábbi freebie készletekkel
 
Cewe: 1 keret, 2 szalag, 3 virág kihívás (egyik kedvenc oldalam mostanság)
 
Cewe: anyáknapi kihívás (szintén 2016-os könyvbe)
 
Cewe: nagy szám kihívás
 
 
 
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése