2018. január 1., hétfő

Összegzés 2017-re


SPORT: Ha lehet mondani, még 2016-nál is kevesebbet sportoltam. Látszik is. A zumba teljesen elmaradt, viszont elkezdtem újra lovagolni. De miután leestem és eltört az ujjam, gyáva nyúl lettem. Hiányzik, mert nagyon szeretem a lovaglást, de egyelőre a kudarc alaposan elvette a kedvem.

KONCERT: kétségtelenül az egyik legjobban várt program a Dream Theater koncert volt a Tüske csarnokban. Más koncerten nem is voltam, bár azt hiszem, a tavalyi összegzésben ide soroltam a Pesti Broadway fesztivált is, ami  2017-ben is nagy élmény volt. UPDATE: augusztusban egy fantasztikus koncertet láttunk Törökszentmiklóson a Szolnoki Szimfonikusok előadásában! 

SZÍNHÁZ: 2016-ban elhatároztam, hogy minden hónapban megyek színházba. Ezt nem sikerült pontosan betartani (bár ha jól számolom, az átlagpont megvan), de a színházi élmények száma és minősége is számottevően növekedett 2017-ben. 7 új színházban voltam, néhány azóta kedvenc is lett, és számos új színész játékával sikerült megismerkedni. Az idei színházi előadások:
A padlás - Vígszínház
Pál utcai fiúk - Vígszínház (3x)
Sugar, Van aki forrón szereti - Pesti Magyar Színház
A cigánybáró - Erkel Színház
My Fair Lady - Centrál Színház
Tokaji aszú - Petőfi Színház, Veszprém
Rumini - Pesti magyar Színház
Nyolc nő - Jászai Mari Színház, Tatabánya
Billy Elliot - Erkel színház
XIV. René - Karinthy Színház

MOZI: 2017-ben is moziztunk, bár a már megszokott Star Wars karácsony idén elmaradt. Én a Verdák3-at és az Emoji filmet néztem meg a srácokkal, Zuram pedig a Gru3-at. Kettecskén a Kincsem c. filmet néztük, ami hatalmas élmény volt, az utóbbi idők legjobb magyar filmje szerintem.

KIRÁNDULÁS: 2017-ben a családi nyaralásra és két külföldi kiküldetésre korlátozódott a kirándulás. Alsópáhokról Kápolnáspusztára, Badacsonyörsre és Tapolcára kirándultunk, céges úton pedig Genkben és Londonban jártam.

KÖNYV: 2017-ben számoltam az olvasott könyveket, és bár az évvégén gyakorlatilag 3 hónap alatt 1 könyvet sikerült, így is 49,5 db könyvet olvastam idén (egy még folyamatban, pont a felénél járok). Nem sorolom fel, de akadt köztük tudományos-fantasztikus, nyomozós, romantikus lányregényes, esküvős, középkorban és jövőben-játszódós is, önálló mű és folytatásos; magyar és külföldi szerzőktől egyaránt, száz oldalastól a sokszáz oldalasig, legtöbb e-book, és azt hiszem csak 4 db papírlapos.

SCRAP: idén nagyjából 73 darab scarp oldalt, 3 darab fotókönyvet (a 2016os családi már 70%-ban kész), 4 darab különféle naptárat (12 oldalas), 3 plakátot és 25 darab különféle "képeslapot" alkottam.

BLOG: Idén 90 blogbejegyzés született, ami statisztikailag jobb, mint a 2016-os, de még mindig elmarad a korábbi évektől. Köszönöm nektek, hogy jöttetek, olvastatok!



Gyertek 2018-ban is, és olvassatok, néha kommenteljetek, ha van mondandótok, vagy helyeseljetek, vitatkozzatok, örülök, ha érkezik hozzászólás! :)

1 megjegyzés:

  1. Most kezdtem az olvasást! Azért még végig nézem , hogy maradt-e ki valami :)

    VálaszTörlés