2018. december 13., csütörtök

Színházban retrósan - Tied a világ!

Ááááá, én még nem tudom, hogy fogjak hozzá, én még nem tudom, hogy kezdjem el, de ne gondold, ó ne, hogy nem fogok beszámolni erről a fantasztikus estéről, ráadásul az idei 100. bejegyzés lesz ez.
(erőltetett poén volt? lehetett volna, mégsem az lett, mert aki látta, félreértett)
Semmi baj, ha nem érti más, csak én :)

No. Papi szülinapjára vettem három jegyet a Tied a világ című zenés társasjátékra a Játékszínbe. Szerencsére engem is elvittek, igaz, bebiztosítottam magam, nekik csak a plakátot adtam át, a jegyeket magamnál tartottam a nézőtérig :)

Azt kell mondjam, az 5. sorból végig csápoltuk és énekeltük (ismét elnézést kérve az előttem-mögöttem ülőktől, de ha valamit megtanultam az utóbbi évek "színházbajárásából" akkor az az, hogy élvezd ott és akkor! Tapsolj, ha úgy érzed és fütyülj, adj hangot a tetszésednek, kacagj nagyon hangosan vagy sírj csendesen, engedd el magad és add át magad az érzéseknek, mert úgy tudod igazán átélni az estét. Így volt ez most is: hogyha hallom én, minden az enyém, sikítani akarok, wáááááoooo. Úgyis csak élünk és meghalunk. Legalább amíg élünk, az jó legyen. Filozófia tanszék OFF.

Nah. Szereposztás: amin egyébként a szereplők pont nem látszanak, de mi rendkívül csinosak vagyunk.


Feke Palcsi zseniális. Eszméletlen, hogy annak a pasinak ilyen testalkattal milyen mozgáskultúrája van. Serbán Atti hangjáról februárban már meggyőződtünk, most is eleresztett egy "show must go on"-t... hát leénekelte a hajunkat a fejünkről. Nagy Sanyit még nem láttam színpadon, nekem néha kicsit túl sok az a pasi, de egyébként nagyon vicces és jó házigazdánk volt a házibuliban, cserébe mi nem csináltunk nagy felfordulást. Vecsei Lacikát tudtam, hogy láttam már valahol és este vissza is kerestem, 2 éve ilyenkor a Muzsika hangjában remekelt. Nem akarom ám megbántani a művészurakat, egyszerűen ez volt a szerepük, így egy este erejéig mi is Palcsiztunk és Lacikáztunk... nem volt soha ilyen jó dolgunk, s nem szólt ránk a házmester, akit egyébként Pusztaszeri Kornél alakított tényleg retrósan. Simon Panna pizzafutár lánykája pedig nem is volt kisleány, inkább oly különös, igen, oly különös lány.
Na és hát az este sztárja kétség kívül Szörényi Levente volt, aki amellett, hogy jelenlétével megtisztelte a házibulit még zenélt isnekünk.
Felettük Mellettük teljes zenekar, Szörényi Örssel a dobok mögött, nagyon jól nyomták.
Szente Vajk rendezése nagyon ütősre sikerült, a végén papival táncoltunk a nézőtéren, nem is éreztük, hogy az idő lassan lassan eljár felettünk, szóval jó kis házibuli volt ez.



....és aki kitalálja, hány Illés dalból idéztem, az eljöhet velem színházba. A Tied a világ-ot nem ígérem, de ha játsszák még és tudok rá jegyet venni, akkor akár arra is. 

1 megjegyzés:

  1. Én 9 - ig jutottam! És nagy buli volt! Még most is a hatása alatt vagyok. Nem tudom, hogy mondjam el.

    VálaszTörlés