2020. április 8., szerda

Színházban - ma sem

Ma este a Menopauzára mentünk volna Fannival.
A Játékszín olyan jófej, hogy már a jegyárusításkor kiteszik az adott nap szereposztását, így célirányosan arra a napra startoltam, amikor az egyébként beugrós Szőlőskei Tímea játszik Tóth Enikő helyett. Időben beléptem a színház oldalára és már 376.-ként "álltam sorba" és vártam, hogy bekerülhessek a jegyvásárlók közé. 30 mp-enként 12 emberrel csökken a létszám...
Közben telefonos alkalmazással is ránéztem, ahol hamarabb sorra kerültem. Így gyorsan kijelöltem két helyet, de rögtön hibát is jelzett, közben valaki már rácsapott a lehetőségre, ezt megismételtük kb 3x. Végül erkély legutolsó sorba sikerült, de legalább olcsó volt.
 
Hát (-al nem kezdünk mondatot) most nem maradt más, mint kivárni, amíg újra nyitnak a színházak és újra tapsolhatunk.
Addig is facebook profillal rendelkező ismerősök megnézhetnek egy zenés egyveleget itten:
https://www.facebook.com/jatekszin/videos/532514897364278/

és elolvashatjátok képes beszámolómat a korábbi előadásokról:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése