2021. november 15., hétfő

Színházazós - Macskafogós

 Tavaly ilyen tájt néztem meg a Macskafogót a József Attila színházban. Minap idéztünk egy poént a rajzfilmből és megkérdeztem a fiúkat, hogy lenne-e kedvük zenés verzióban megnézni a színházban. Igent mondtak és bár az elindulás borzalmasan hosszadalmas volt, végül élvezték, jókat röhögtünk a poénokon. 




Lusta Dick szerepében ezúttal Peller Károly remekelt. Meg kellett állapítsam, hogy bármennyire is csípem Feke Pált, Peller jobban énekel. Tisztábban, erőteljesebben, "musical"-esebben (ami egyébként vicces, mert Peller egyébként operetteket játszik főleg)

Teufelt pedig Makranczi Zalán játszotta, akinél az első felvonás alatt hasonló megállapításokat tettem, mint az imént Peller-Feke viszonylatban, a 2. félidőre viszont elromlott valami. Mintha nem is ugyanaz a színész lenne, vagy legalábbis nem ugyanazon a napon. Teljesen feledhető alakítás volt. 

Fehér Anna viszonyt sokkal összeszedettebb volt most, mint múltkor, be is írtam neki egy pirospontot. 

Jah, majdnem elfelejtettem írni, hogy Szente Vajk rendezte....

És egy szösszenet a FB-ról lementve. Még tavaly a nagy lezárások idején rakták fel a finálét 

----------------------------------------------
Mr. Teufel: Nagy rabló maga, öregem!
Von Schwarz: Kösz a bókot, de önt senki se múlja felül, Mr Teufel!
Mr. Teufel: Maga akkor a legundorítóbb, amikor kedves próbál lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése