2021. december 31., péntek

Online színház 3.-4. negyedév

Kriszta barátném azt kérte ma, hogy írjak többet. Hát most megkaptad. Győzzed követni a mai bejegyzéseket. (te jössz!)

Lássuk, mit néztem itthon (néhány óra múlva úgyis évösszesítőt tartok)

Az augusztusi online színházat beleírtam az előző negyedévbe, így a 3. negyedévből igazából a szeptember maradt. Szeptemberben visszatért a szinhaztv.com, ráadásul egy csomó előadás szabadon választott időpontban megtekinthető (korábban adott napon, adott időben, mintha tényleg színházba menne az ember), aminek megvan az az előnye, hogy tényleg bármikor le lehet ülni színházazni.

Vettem hát jegyet a Hernádi pont-ra, ami ugye kicsit koncert, kicsit színház, kicsit önvallomás, de nagyon hangulatos, szerettem!


Aztán bár online, de nem színház, mégis nagy élmény volt a "Mamma mia, micsoda koncert" ABBA slágerek szimfonikusokkal. 3 csaj és 2 pasi, mondjuk ez utóbbiak szerintem csak a vokál szerepét játszották. 



Decemberre még terveztem nézőteres színházazást, de aztán nem jött össze, így maradtam az online verziónál.
Az Orlai Produkció darabja, a Bocs, félrement meglepően humoros volt. A leírás és a képek alapján tartottam tőle, hogy mit fognak csinálni másfél óráig egy laptop előtt ülve, de egyáltalán nem volt lapos. Zseniális arcok kerültek a laptopok elé!

Aztán egy régi kecskeméti Katonás Nyomorultakat néztem. Miller Zoltán meglepően jó Javert volt, nem gondoltam, hogy az a pasi ilyet is tud.

Az év utolsó óráiban lecsaptam az Orlai Produkciós Hitted volna? c. előadásra Kern Andással és Hernádi Judittal a főszerepben. Előbbi nem győzött meg róla, hogy máskor is meg akarom nézni színházban, utóbbit viszont imádtam. Minden rezdülését. Zseniális színésznő!

Hasonlóan jó és tartalmas onlineszínházban is gazdag új évet kívánok mindenkinek!



1 megjegyzés:

  1. Jelen! :) Annyira imádom a színházas bejegyzéseidet (is). Ezer éve nem voltam se nézőteres se online verzióban, de amikor olvasom az élményeidet mindig újra és újra kedvet kapok. :)

    Egészségben, színházlátogatásokban gazdag boldog új évet kívánok!


    Kriszta

    VálaszTörlés