2010. november 19., péntek

Kétségek közt vergődős bejegyzés...

...mert ilyen is van.

Nagy fába vágtam a fejszémet. Vagy lehet, hogy a fa nem túl nagy, csak az én fejszém kicsi... És idegesít, hogy bár hetek óta(!) piszmogok dolgozok rajta, nem haladok. Mert azt akarom, hogy nagyon szép legyen. És azt szeretném, hogy ne csak azért örüljön majd az, aki kapja, mert kap egy ajándékot, hanem azért is, mert tényleg tetszik neki. És én még nem érzem, hogy 100%-os lesz. És aggódok. Mert aggaszt, hogy nem készülök el időre. És az is, hogy nem lesz jó a felbontás, és zajos lesz az egész. És és és és és...

3 megjegyzés:

  1. Mit tudunk segíteni?

    VálaszTörlés
  2. Áááá, semmit, ez az én harcom. Csak azért írtam le, mert ez is én vagyok. Sokat problémázós, bolhából elefántot csinálós, előre izgulós.

    VálaszTörlés
  3. "Ember küzdj és bízva bízzál"

    VálaszTörlés