2010. november 15., hétfő

Zserbó-szerűség

Szombaton végre vettem a bátorságot (Zuram nem kis biztatása kellett hozzá) és megsütöttem életem első zserbóját. Az eredmény nem lett annyira katasztrófális, hogy első-és-utolsó jelzővel illessem, jóllehet tökéletesre sem sikeredett. Nyika-dédi receptjét pontosan követve, kimérve, adagolva sem sikerült a csokimázat olyanra csinálni, hogy meg is dermedjen teljesen, és a tésztát sem sikerült kinyújtanom egyenletesre, itt-ott kicsit vastagabb lett (habár akkor örültem, hogy az előző rétegre rá tudtam varázsolni) 
DE! Az íze nagyon jó (tudjátok, ez a nem szép, de finom kategóriájú süti) És elfogyott, pedig egy egész nagy tepsit sütöttem. 
A titok nyitja persze most is az ügyes kukta-népség:
Ő nem tudta kivárni, amíg tésztához jut, így elszunnyadt:

1 megjegyzés:

  1. Először csináltad, és elfogyott egy tepsivel. Ennél nincs jobb kritika!!!!! Most képzeld el, ha sikerül is úgy ahogy szeretnéd!! Akkor mi lesz??? Két tepsivel kell csinálnod!!És ahogy látom, van segítséged, még ha a kis kukta bele is szundikált.
    Ha haza jöttök itt is gyakorolhatsz!! Diónk van, és ha kell elszaladok 2 dl rumért mert ugye kell bele két evő kanállal!
    ap

    VálaszTörlés