2019. június 10., hétfő

Osztály Kirándulások

Tanév vége felé (már csak 1 hét huhh) beindult az osztálykirándulásos szezon.

A legnagyobb érdeklődést részünkről ezúttal a 3 napos román túra övezte, több szempontból is:
-soha nem volt még ottalvós kiránduláson Nándi, igazából azt hiszem, sosem volt úgy, hogy nem rokonnál/rokonnal alszik.
-külföldön sem járt még
-egyébként is utálja az osztályát, és fél a medvéktől (neki Románia=medvékkel)
Egyébként ez egy olyan kirándulás, amit minden évben megpályáz az iskola és 7. osztályok vesznek részt rajta, minimális költséggel kell hozzájárulni. Ezúttal Nagyvárad, Nagyszalonta, Magyarremete, és környéke volt a célpont.
Minden rendben ment, túl sokat nem tudtunk meg Nánditól, de örültem, hogy a kedvemért csinált 10 fotót... a barlangban. 


A héten még egy kirándulásra mentek, Gyöngyösre a Mátra múzeumba és Budapesten moziztak. És én voltam legjobban meglepve, mikor láttam, hogy kérés nélkül is készített képet.

Csongorral idén én is mentem (Nándival is voltam 4.-ben, Csongi is kérte) Budapestre mentünk. Először hajókáztunk (ez még a koreai hajóbaleset előtti héten volt, így élveztük), aztán a parlamentben vezetett túrán vettünk részt, majd az olimpiai parkban és a Kopaszi gáton játszótereztünk-fagyiztunk.





Ráadásként a héten bicikli-túráztak Dabasra és ottalvós bulit tartottak a suliban.

Nimródék szintén Budapestre osztálykirándultak (hiába no, elég sok látnivaló van ott) és Főcápász Nimi direkt örült, hogy esett az eső, mert így a B terv lépett életbe és a Tropicariumba mentek.

A héten ők is voltak biciklizni, amire direkt tréningeztünk, mert ugye csak idén tavasszal kezdtünk kétkerekezni, az utóbbi hetekben már biciklivel jöttek-mentek suliba Csongival. 


1 megjegyzés: