2020. június 24., szerda

Ballagás

Ahogy már írtam, sokáig nem volt biztos, hogy lesz egyáltalán ballagás, vagy ha igen, milyen keretek között és mikor.

Végülis június 20-ra engedélyt kapott az iskola  tankerülettől úgy, hogy az aulában, csak 2 darab hozzátartozó/gyerek, szigorú szabályokkal és ültetéssel vehet részt az eseményen. Előtte több napos próba volt, mint kiderült ezt nomális esetben a suliban szünetben elpróbálják, erre most nem volt lehetőség. 

Megintcsak szerencse, hogy a héten én szabadságon voltam, mert a műsor alatti videót és fotókat is nekem kellett megvágnom (mondjuk ezt most nem annyira én vállaltam, mint inkább rámtolták) és napi kb 3x értekeztünk az osztályfőnökökkel ezügyben.

Aztán eljött a nagy nap is. Első körben a gangon álltak sorba, itt énekeltek, majd bementek az egyik terembe, ott felvették a 7.-esektől kapott virágot*  és keresztezve egymást a lépcsőn álltak meg.



Ezután az igazgató kiosztotta a Fekiács díjakat és mindenféle ajándékokat. A szülői munkaközösség és a tantestület nevében engem is köszöntöttek és kaptam egy szép ajándékcsomagot és oklevelet. Nagyon jól esett, hogy gondoltak rám is.

Ezután műsor következett:  aranyos volt, mi például jót röhögtünk az "amikor beléptünk megszeppenve..." kezdetű megemlékezésen, mert kb mindig ezt halljuk a ballagáson. Viszont az talán nem mindig úgy van, ahogy itt: a gyerekek visszaemlékezős beszéde alatt a 8 év fotóiból vetítettünk és egy másfél perces videót is meghallgattunk a 4.-es búcsúztatóról (na, az volt igazán a vicces) 

Itt a Tolnayban a diákok egyenként kapják meg az osztályfőnöktől a tarisznyát, ekkor felolvassák a névsort és az éppen sorra kerülő diák fotója látható a kivetítőn is. Ezután az igazgatónéni vezetésével kisétálnak és a hátsó pályán és elengedik a lufikat.





Érdekességképpen Eszter néni megemlítette, hogy ők voltak az az évfolyam, akik rendhagyó módon egy héttel később kezdték a sulit (a felújítás miatt) és rendhagyó módon fejezték be. Az iskolakezdésről egyébként itt írtam: https://minyuka.blogspot.com/2012/09/elso-nap.html Szörnyű, hogy ez 8 éve volt, és hogy milyen nagyon gyorsan elrepült ez az idő.

Mondjuk ha tudom, hogy virágcsokrokkal nem ballagnak, akkor nem is veszek neki. Így gyakorlatilag a fotó kedvéért fogta meg.




Szép volt, jó volt és ha jól számoltuk, az elkövetkező 5 évben mindig lesz ballagós tesó / unokatesó a családban.



-------------------------------------------------
*vagyis amit az szmk-s anyukánk megvett és lecserélt, mert nem tetszett neki a rózsaszín szegfű... hát na, ezen a ponton szerintem kicsit túltolta a szervezést, de mindegy is...

1 megjegyzés:

  1. Megérdemled a csomagot!! Büszkeség a srácoknak. A videót megnézném!

    VálaszTörlés