2020. július 22., szerda

Neowise

Napok óta vizslatjuk este az eget, de a felhők csak nem akartak múlni. Végül tegnapelőtt kitisztult az ég és nem is felejtettünk kimenni megnézni a Neowise üstököst. 
Mivel az északi égboltot a házunk elhelyezkedése miatt csak a kert végéből látni, így este 10-kor kibattyogtunk és meresztettük a szemünket Göncöl felé. Én elég hamar kiszúrtam, de annyira halvány volt, hogy nem voltam benne biztos, ráadásul inkább É-NY-i irányban helyezkedett el. Csabi majdnem le is beszélt róla, de aztán a távcsövön keresztül jobban megnézve tényleg őt láttuk. 

Ahogy bementünk, előkapkodtam a fotós cuccot, mert rájöttünk, hogy a teraszról is pont látni. A gyerekek még nem aludtak (fél 11 khmm) szóltam nekik is, ez azért mégiscsak egy különleges természeti jelenség (nameg úgyis nyár van)

Az élességállítás nem sikerült túl jól, ráadásul a kicsiket már azután fotóztam, hogy egyszer elpakoltam a technikát (aztán újra előszedni, összerakni, beállítani), de az élmény megmarad.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése