2021. április 26., hétfő

Számfestő, szobafestő, meg ilyesmi

Számfestés:

Egyik kedves ismerősöm ajánlására kipróbáltam a szám szerinti festést. Vagyis azt hiszem, újrakezdtem, mert óvodás koromban csináltam már ilyeneket.
Az ajánlás alapján konkrét oldalról rendeltem, és egy margarétásat választottam. 3 hét múlva meg is érkezett az előnyomott "vászon", szépen hengeren, a megfelelő színkódos akril festékek és 3 db ecset. Minden nap festegettem kicsit, nagyon élveztem, hogy bármikor abbahagyhatom, félretehetem. Elkészíteni okkal mókásabb volt, mint egyben lefesteni a pipacsos képet, viszont az eredmény csak messziről szép. A stílusából adódóan az égbolt pl kontrasztosan foltos, nem szépen átmenetesen.

Szobafestő:
Szombaton nekiugrottunk Marika néni előszobájának és Csongival pikk-pakk újrafestettük. Annyira megtetszett neki a hengerezés, hogy gyakorlatilag a munka dandárját ő végezte, én csak a kisebb felületeket, sarkokat, széleket fedtem a kis ecsettel. Fantasztikus munkát végzett, nagyon büszke voltam rá!



Egyébként nagyon sokat fejlődött a rajzkészségem az utóbbi néhány hétben, remek csendéleteket, húsvéti lapokat, tavaszi virágokat és szobrokat tudok festeni, rajzolni... 


1 megjegyzés:

  1. Én is bnagyon büszke vagyok Csongira! Köszönöm neked is,hogy átfestettétek az előszobámat! Puszi!!

    VálaszTörlés