2021. július 11., vasárnap

Szegedi Szabadtéri - Jézus Krisztus Szupersztár

 Tavalyi jegyünket idénre váltottam újra. A korlátozások (kártya) még pont aznapra érvényesek voltak, így Juditék helyett ismerősök jöttek. Nagyon sajnálom, hogy nem szórakoztunk együtt :(

Kiemelem a két negatív dolgot és utána csupa jót írok: borzasztó furcsa volt az átírt, dalszöveg. A ledfal, mint díszlet nekem nem tetszett, nem adott hozzá az élményhez, sőt, színház helyett koncertté változtatta számomra (bár annyi előnye volt, hogy kétoldalt kiírták a dalszöveget). pont.

-Bár végig lógott az eső lába, végül az előadás alatt nem esett (de azért a promo esőkabátkát begyűjtöttük)
-Még a kocsiban mondtam a szüleimnek, hogy Gallusz Nikit nem annyira bírom,viszont hangja teljesen elvarázsolt, tűpontos volt. Úgyanígy lenyűgözött a Kajafást játszó Kőrösi András. És imádtam (ismét) Nagy Sanyit, aki parádésan hozta Heródes egyetlen jelenetét. 
-A hangzás egyébként egész jó  volt, most nem éreztem annyira visszhangzósnak, mint a Hegedűst 2 éve.


Jó kis este volt!


1 megjegyzés:

  1. Nekem meg olyan érzésem volt, mintha a színházban lettünk volna, nem adta meg a hatalmas tér adta lehetőséget.

    VálaszTörlés