2022. március 25., péntek

Magyar-szerb

 Csütörtökön focimeccsre mentünk. Nem meglepő ez annak fényében, hogy 3-ból 2 gyermek jelenleg is aktívan focizik, egyesületi tag. Igazából "szezonban" kb minden héten járunk meccsre. Ez most azonban különleges alkalom volt, mert nem az Inárcs VSE kis és nagypályásait láttuk (mondjuk őket is, mert ott ültek a sorok között)

Az MLSZ "gyermekszektor" pályázatára az inárcsi egyesület is jelentkezett. Több, mint 30-an mentünk, én, mint kísérő (bár örömmel jelentem, hogy van már női szakosztályunk is) Ingyen jegyet kaptunk a Puskás Arénába, a magyar-szerb felkészülési meccsre. A stadion 80%-a egyébként 18 év alattiakból állt. 

Kisebb logisztikai szervezéssel és fejszámolással (ki melyik kisbusszal, autóval, együtt, külön, előreülj, másik buszba, beférünk-e, odaérünk-e) de elindultunk. A himnuszokat a kapu előtt hallgattuk, kicsit megcsúsztunk a beléptetéssel, mert csak a megadott kapun, a megadott forgóvillán keresztül mehettünk. De azt hiszem, csak az első 4 percről maradtunk le. 

Fantasztikus volt a hangulat, mondjuk a focimeccs annyira nem kötött le, de nem is unatkoztam, rengeteg volt a látnivaló, érdekes volt, ahogy felzúgott a tömeg, ahogy az ultrák húzták magukkal a többieket. A fiúk is jól érezték magukat, én fotózgattam kicsit és pillanatok alatt elrepült a 90+ perc, amit egyébként otthon nem néztem volna végig.

Készült egy csomó kép, meglepően jók is (tekintve, hogy az Olympushoz csak egy 40-150-es telém van - egyébként nem is használom ki azt se, úgyhogy nem kéne nagyobb- szóval teljesen elégedett vagyok!) Az alsó képen a bal felső fotó például egy tök másik szektorból, egy szinttel lejjebbről lőttem (épp a büfénél)szintén ezen az oldalon a jobb felső képet pedig a szemben lévő kivetítőről fotóztam, az alatta lévő fotón talán látható a távolság.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése