2023. július 16., vasárnap

Hova még?

Nem szoktam nyünnyögni a színházjegy árakon, legfeljebb nem veszem meg. Ha meg annyira érdekel a darab, akkor nem érdekel a jegy ára, mert az élmény (remélhetőleg) kárpótol. 

Nem tudom, mennyire vagytok képben színházjegy-ár ügyben, én azért elég sűrűn böngészem a piacot, sok jegyet veszek, kb tudom, mire számíthatok akár online vásárláskor, akár közönségszervezőtől, vagy lastminute jegyvételnél. Nagy a szórás a kis színházak és a neves budapesti nagyok között, sőt, általában színházon belül is előadások szerint kategorizálnak, nem csak ülőhely szerint (Játékszínben pl ugyanazon a széken ülve drágábban nézed a Menopauzát, mint az Életrevalókat. Ezt egyébként én  normálisnak tartom: ha pillanatok alatt el tudja adni a jegyet, miért ne tenné drágábban) Évek, sőt évtizedek óta a Szegedi Szabadtéri viszi a prímet, jól meg is gondolja az ember, szeretné-e megkockáztatni az esetleges esőnapot vagy az előadás elmaradását és ad-e annyi pluszt a szabadtéri élmény, hogy kiadjon érte duplaannyi pénzt, mint egyébként egy átlagos színházazásért.

NADE ma igazán leesett az állam, amikor az Operett színház oldalát böngésztem új lehetőségek, kedvencek után kutatva. Nagyon zárójelesen: A Jövőre, Veled, Itt-et levették a műsorról, valószínűleg soha többet nem lesz. Sajog a szívem érte, és bár várható volt, mert tizensokéve játszák, és már szerintem is kiöregedtek, de annyira szerettem a hangulatát. Zárójel bezárva. Opi. Előadások. Húzom a szám. Jekyll. Röhögök a lehetőségen*. Monte Cristo. Háááát, lehet, hogy még jó is lehet, legnagyobb meglepetésemre, az október közepi aznapi szereposztás is kinn van (nah, mégiscsak fejlődőképesek), nézzük az elérhető helyeket és jegyárakat.

.

.

.

atyagatya. 28.290 HUF egy darab jegy. (oké, nyilván jó helyen, de akkor is...**)

Hát hangosan felröhögtem. Egészen vonzó ajánlat lett a 16 ezer forintos legdrágább Szegediszabadtéri Elisabeth...



------------------
*rólam, rólunk, róluk: minyuságok blogja: Színházban -hűha-mit-is-írjak (minyuka.blogspot.com) hát nem volt jó na.
**: persze van korlátozott látást biztosító szék 4240 ft-ért, ahol valószínűleg a színpad felét nem látod.

  


1 megjegyzés:

  1. aztarézfánfütyülőjét. örülnének majd ha a válságban ha az embereknek nem lesz pénzük színházazni bemenne vki.

    VálaszTörlés