2023. július 21., péntek

Színházban - legalább olcsón

Vasárnapi bejegyzéshez kapcsolódva: a jegy.hu-n vettem jegyet az Aranyoskámra néhány hete. Szinte csak online veszek jegyet, legtöbbször a színház oldaláról (van, ahol törzsvásárlói kedvezményem van), gyakran közönségszervezőtől, és néha másodkézből, ami elég kockázatos, de én még szerencsére nem futottam bele csalóba.



No, Aranyoskám, jegyvásárlás online. Kiválasztottam a helyeket (soha nem ültem a Madáchban még az emeleten, de jó ötletnek tűnt. Kosárban a jegyek, összegez és megkérdezi ez az okos rendszer, hogy kérek-e kedvezményt. Hát hóóóóógyne kérnék, rá is nyomok, így a 8900 ft-os jegyek 1000 ft-osra változtak. Gyorsan körbenéztem, hogy mit rontottam el, vagy esetleg kandikamera vesz, vagy valami kalóz oldalra jutottam, de minden olyan normálisnak tűnt, mint általában, így megvettem a jegyeket. Szóval nyünnyögtem a jegyárakon, de ki lehet fogni ilyet is. (hozzáteszem, kb 2/3 ház volt, a földszinten komplett sorok voltak üresek.)

Hihetetlen egyébként hogy a múltkor mennyire viccesnek, pörgősnek, jópofának tűnt, és hosszasan fejtegettem mennyire tetszett és úgy zártam:  "Imádtam, megnézem még párszor" Khhhmmm. Nem értem, hova tűnt ez a lelkesedés, de ez most egyszernézős lett. Jópofácska, de nem fergeteges. Úgy emlékeztem, hogy kb percenként tolták az arcunkba a poénokat, most kb egy kezemen meg tudom számolni a vicces  részeket. Ennyit jelentene a másik szereposztás??? (egyébként nem tudom, mikor ugrott be Wégner Judit, akit a Pesti Magyarban láttunk évekkel ezelőtt, de nekem úgy rémlik, hogy Simon Bogi játsza eredetileg Peller Annával váltóban*) 

Színészi oldalról, hogy csak a jóságokat említsem és ne másszak bele nagyon abba, hogy ki nem volt jó: Balla Esztert imádtam, bár őt eddig még nem láttam rosszul játszani. Csiszár István pedig megint vicces volt a fogsorvillantós mosolyával. (és most néztem, hogy ő tényleg "tehetségkutatós" tv műsor győztes, úgyhogy kicsit saját magát is karikírozta)

Egynek jó volt, harmadik szereposztásra nem vagyok kíváncsi. Mondjuk a jegy legalább olcsó volt.


----------------------------

*-utánanéztem, 1 hete ugrott be...

1 megjegyzés:

  1. Szerintem a muszáj mindennap játszani-ba belefáradnak, és fásultak lesznek a színészek is.

    VálaszTörlés