2024. február 3., szombat

Van még remény

 ...avagy #napipozitív

Néhány éve a cewés csajokkal kitaláltuk, hogy ne csak panaszkodni járjunk össze, ha valakivel valami apró jóság történik, azt is ossza meg #napipozitív címszóval. Íme az én #hetipozitívom:

December elején Csongorom a metrón hagyta a komplett focis felszerelését (nem, ez még nem a pozitív része). Benne 2 pár (nemolcsó) cipővel, aláöltözetekkel, mezekkel, powerbankkal stb. Szerencsére személyes iratok nem voltak benne, de vérzett a szívem, leginkább a cipők miatt. A BKK-nak van talált tárgyak osztálya, ami ideiglenesen telefonon nem elérhető, ezért írtam emailt és a FB-on kitettem a Pesten találtam csoportban. Mivel még mindig nem jött válasz, január elején írtam még egy emailt a BKK-nak, ezúttal nagyon részletesen leírtam a hátizsákot és a batyu beltartalmát. Szerdán jött egy email, hogy valószínűleg Csongi táskáját adták le. Csütörtökön bementem az Akácfa utcába és MEGVAN!!!! Mindennel együtt, még a powerbankot se vették ki. Van még remény és jóság a Földgolyón 🙂

Akárki is találta meg és adta le, hálás szívvel gondolok rá!


1 megjegyzés: