2021. március 21., vasárnap

Duplacache kitérővel

Iwata san közvetlen kollégái kis búcsúztatós bográcsolást tartottak, amire nagyon kedvesen engem is meghívtak (pedig én annyira nem is voltam közeli munkatárs) Kicsit Mátyás királyosan oldottam meg a dolgot, mentem is (egy kicsit), meg nem is (kb 10 percet maradtunk)

Hogy összekössük a kellemeset a kellemessel, két közeli geoládát is beterveztünk Csongival és Nándival: először a péceli nemzeti történelmi emlékparkhoz mentünk, ahol elég gyorsan ráleltünk a ládára. Gyors logolás után elgurultunk a Zöld Tócsa nevű horgásztó(szerűség)hez. Itt megkóstoltuk a csilisbabot, átadtuk az ajándékot, váltottunk pár szót és mentünk tovább Isaszegre. Itt a csata emlékművénél jó fél órát keresgéltünk, de sajnos a ládagazda telefonos segítségével sem sikerült megtalálnunk (valószínűleg eltűnt, mert előttünk és utánunk sem találták)

Ezután hazaérve lenyomtunk még egy 3 km-es sétát a Farkasordító rétig és vissza (Csongi, Nimi, apája és én). Imádom az ilyen mozgalmas vasárnapokat!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése