2021. március 8., hétfő

Elkészült

 A "Valami készül" című bejegyzésre nem érkezett helyes megfejtés mondjuk egyáltalán válasz sem volt, úgyhogy gondolom annyira nem érdekes a téma.

Elkészült a mű, és hogy ne hagyjalak titeket idegbe, meg is mutatom, teszem azt bátran, mert nem valószínű, hogy a japán kollégák erre járnak. Szóval, Iwata san március közepén végleg távozik Japánba. Letelt az itteni szolgálati ideje... Már megszokott, hogy a japánoknak én választok ajándékot (a Nissho után itt is rámbízzák eme nemes feladatot), itt igazából azért volt nehezebb dolgom, mert kevesebbet dolgozok/dolgoztam együtt vele. Lesz egy kollégák által összeállított ajándékcsomag, ennek része a fotókönyv, amit én alkottam (és első oldalának egy részlete lesz az a képecske, amit kitettem korábban) Sok segítségem volt, mert japánul ugye nem tudok, így ebben, és a fotók összegyűjtésében Iwata san közvetlen kollégái aktívan részt vettek. Akik szerettek volna, egyéni képeket is küldhettek, az utolsó oldalon pedig majdnem üresen hagytam, itt aláírtuk. Az 1. oldal ilyen:


Díszítésben és elrendezésben nagyon vissza kellett fognom magam, hogy ne legyen túlcsicsázott és a tőlem már megszokott sokpacás, firkafirkás, "csak feldobáljuk a képeket" stílust most mellőztem, mert valószínűleg a japánnak bizseregne a tenyere, hogy rendet tegyen az oldalak között. De azért egy is matyóhímzést, meg magyar zászlót nem hagyhattam ki :)

 A teljes albumot itt nézheted meg: (21x21-es kemény borítók, normál fotópapíros, 42 oldal) és ha tetszik, erre is nyomhatsz egy csillagot, vagy írhatsz szép  üzenetet.

Emlékkönyv • Edit Nyika • CEWE KÖZÖSSÉG: Emlékkönyv (cewe-community.com)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése