2021. június 5., szombat

BarkÁCS

3 színházas bejegyzés után jöjjön egy kis barkács rovat. 

Igazából már több hetes sztori. A tv-nézős fotel huzata megérett a mosásra. Ahhoz, hogy a huzatot le tudjam szedni szét kell szerelni az egész széket. Csókoltatom a mérnökurat, aki kitalálta ezt. Szóval, ahogy darabokra szedtem, egyrészt a kezemben maradt a huzat, teljesen elfeslett, másrészt realizáltam, hogy az amúgy is igenvékony szivacs egy részen szétporladt. Az egyébként is gagyi konstrukció (tulajdonképpen dobozpántoló szalagokon ül az ember) megadta magát.

Gondoltam ne dobjuk ki, mert a fémváz és a fakeret elég stabil, beleszabtam egy jó vastag szivacsot, (amit egyébként a gyerekágyhoz vettünk, de méretprobléma miatt nem használtuk) és beburkoltam puha anyaggal (fekete polár. ez volt itthon) és szépen összecsavaroztam a széket. Ekkor, illetve néhány perccel később, mikor a Zuram hátraesett vele derült ki, hogy az eredeti az eddigi menetből kijárnak. Nos, a Bauhausban vettem ehhez 2 jó hosszú csavart és azt kell mondjam, most jobb, mint új korában. Ja, nem. De legalább nem kellett kidobni és újat venni.

Teszek fel képet, de igazából majdnem ugyanúgy néz ki,mint előtte....


A kertben sem tétlenkedtem, raklapokból összetákoltam egy komposztálót, így sokkal rendezettebb lett a pecu hátulja. Készül egy raklapos virágtartó is, remélem, ma be tudom fejezni. Következő posztban kimegyünk a szabadba, kertÉSZ címszóval. 

1 megjegyzés: