2020. december 4., péntek

Legózunk

Már azt hittem, kinőttek a legozásból, aztán egyszercsak megint hallom a csörgést, zörgést fentről. Igazság szerint nem bánom (csak akkor, amikor összevesznek rajta, hogy melyik elem kié, ki kapta, és aztán volt-e csere és mindenki másként emlékszik... naná.)
Szóval már épp azon voltam, hogy jó áron értékesítem a cuccost, amikor megint előkerültek. Namindegy. Tegnap viszont nagypakolásban voltam, és hirtelen kipattant az okos, kreatív, nagy fejemből, hogy a hiányos szekrény fogantyúkat mivel lehetne helyettesíteni.
A szekrény egyébként magyar gyártmány, és nem annyira vált be, mint ahogy vártam egy minőségi bútortól (igazság szerint 2x törték meg szállításkor a gyatra csomagolásnak köszönhetően, így aztán feladtam, és 1-2 elem eleve lepattogva került összeszerelésre) A gombok közül 3 már hiányzik, és eddig nem találtam megfelelőt egyik bútorboltban sem (a csavar volt hosszabb / szélesebb / rövidebb) 

Nade most! Megláttam, hogy a hengeres lego elem közepén pont akkor lyuk van, amit a csavar pompásan fog. Már csak találni kellett színben hasonlókat (és most én zörögtem másfél órát, míg túrtam, bár a végére Csongi is segített) A 8-as elemeket zselés pillanatragasztóval megfogattam, így lett vadiúj kicsithasznált legós fogantyús bútor a gyerekszobában.





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése