2020. december 1., kedd

Művészi

 Iskolában egyébként utáltam festeni. A kezem sajnos sose azt festi, amit az agyam akar. Minap mégis ecsetet ragadtam, megszántam a gimnazistát, aki még este 9-kor a bioszt tanulta és másnapra csendéletet is kellett festenie. A Rippl-Rónai reprómra ötöst kapott a gyerek. Aztán önként vállalkoztam, mikor mondta, hogy absztrakt festményt kell készíteni. Az absztraktban az a jó, hogy ha szimplán béna vagy, akkor is eladhatod magad művészinek és egyszerűen ráfoghatod a közönségre, hogy nem elég értő, nem elég szenzitív a te pompás alkotásodra.

Namost annyira magával ragadott a múzsa meg a csókja, hogy egymás után gyorsban (még ebéd előtt) 3 művet is prezentáltam a gyereknek. Az első sikerült a legjobban, ő ezt választotta beadandónak (kíváncsian várom a tanárúr észrevételeit). A másodiknak címet is adtam (Tigris), de ez nem lett olyan szuggesztív, mint szerettem volna, valószínűleg túl konkrét volt az elképzelés. A 3.-at DrHouse egyik része ihlette és Paraziták a címe. 

Reméljük a tanárúr nem olvas blogot... Frissítés: ötöst kaptamtunk rá



Egyébként meg minap a Cewe fórumon is művészit kellett alkotni, érdekes módon Photoshopban jobban meg a pacsmagolás... A fotót egyébként az egyik Bozsik torna alkalmával a focipálya mellett lőttem. Így érik össze a világom: a család a fotózással, a foci a Photoshoppal, a természet a festegetéssel... stb



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése