2021. május 1., szombat

Első Amigurumi Nyúl Béla / Béláné

 Lába is csálé, szemeishogyáll, de a lényeg, hogy elkészült a Béci. 



Az amigurumi horgolt játékfigurát jelent. A nagyon ügyesek cukibbnál cukibb amigurumikat tudnak alkotni. Az enyém ilyen bélás. Bár unisexnek terveztem, a végén kapott egy ilyen sálat, amitől határozottan dobta feminin vonásait (ha voltak neki egyáltalán)....



Merigazából az úgy volt, hogy felajánlottam 2-3 helyre is a már évek óta csak lomoskodó fonalaimat. Néhány éve rengeteget horgoltam, "megrendelésre" is, leginkább fotózáshoz babasapit és egyéb kiegészítőket. Terveim szerint Béla is ezt a célt fogja szolgálni. Valószínűleg. szóval addig-addig kerülgettem a fonalakat, hogy most kedvem szottyant újból horgolótűt ragadni. És ha már újrakezdem, akkor az legyen valami teljesen új. Több minta alapján készült, így a szabásminta szerzőt nem tudom megnevezni, ráadásul szerintem kb minden alkatrészét visszabontottam és újraraktam. Még a szemeit is. 

Persze a gyerekek rögtön rácuppantak a témára és leadták az igényt, így ma nekiálltam egy husky-nak... (lehet találgatni, ki rendelte) hááááát, majd meglátjuk, milyen forma lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése