2021. május 28., péntek

Színházban szerdán is

Ezt írtam a facebookra:

Úgy vártam, mint mikor először néztük. 
Úgy izgultam, hogy ugyanolyan jó lesz- e, mint mikor másodjára láttam. 
Volt már meghatóbb, de ez most varázslatosabb és felszabadítóbb, mint valaha.
Szőlőskei Tímeát 25 év után újra színpadon látni feledhetetlen (akkor Szolnokon, most a Játékszínben; eszméletlen jól tolta!) 
Hazafelé csodás teliHoldat bámulni (néha az utat is néztem) már-már giccsesen szép. 
Éjjel fél 12-kor rájönni, hogy melyik az a dal, aminek másfél éve (vagy már 2éve?) sose ugrik be az eredeti verziója, na az a nap csimborasszója! (Steve Wonder egyébként)
#Menopauza sokadjára
#vigyázat-addiktiv 
#nekünk_má_úgyis_mindegy 
#van_jegyünk_a_következőre #ráadásul_első_sorba 
#támasztjuk_a_pultot






Igazából mindent elmond, de mégis semmit. Az utóbbi 2 évben ez az 5. alkalom, hogy látom, de nem tudom megunni, mindig találok benne valami újat, és mindig másik dal az, amin elérzékenyülök. Ma még mindig a hatása alatt voltam, egész nap a dalokat dudorásztam, hol az eredeti szöveggel, hogy a darabban szereplő szövegfoszlányokkal (reggel pl beugrott a "gőzfürdőben erőspistást tájlevest zabál" szófordulat és nem tudtam szabadulni tőle, nameg a "szíven szúrtam egy pongyolapitypanggal") 
Amit hiányoltam egyébként a múlt héten a Tháliában, azt most mind megkaptam: mind a négyen annyira energikusak voltak, és jó kedvűek, és hálásak a tapsért és kikacsintottak és viccelődtek, és igen, szemmel láthatóan meghatódtak (és tudom, hogy mind a négyen fantasztikusan jó színésznők és fantasztikusan el tudják játszani a meghatódottságot és az elérzékenyülést, de azért az látszik és látszott a szemükön, az arcukon, hogy ez most más, mint korábban)

És az az igazán fantasztikus szuperszónikus, hogy Fanni is ugyanígy rákattant, nem csak én vagyok ilyen, és együtt találgatjuk, hogy melyik volt a George Michael szám. Az egész odáig fajult, hogy egyszer csak azt vettem észre, hogy ülök a 3. sorban és vadul jegyzetelek. Noteszbe, tollal. A színházban. Érted. Vaksötétben. 
DE!!! Jelentem, megvan mind a 26 dal! Sorrendben! Tisztára mint egy nagykoncertes setlist (kevésbé rutinos koncertre járóknak: a setlist az a lista, amit a turnén a zenekar előre tervezetten előad.) De persze nem lövök le minden poént úgyhogy aki még nem látta (van olyan???) annak még legyen izgalmas. 

És igen, tavalyról még maradt egy páros jegyem az első sorba, úgyhogy egyszercsak majd megint megyünk (mikor kihirdetik annak elmaradt előadásnak a pótlását) Juhúúúúú! Alig várom!





1 megjegyzés: