2020. március 8., vasárnap

Irányított véradás

Most először adtam vért "irányítottan" valakinek, akiről tudtam konkrétan, hogy szüksége van rám (is) Unokatestvér barátjának az édesapja, tehát annyira nem közeli, személyesen nem is ismerem, de a tudat, hogy ő kapja, egy kézzel fogható ember, sokat jelent. Többet is, mint az sms, amit kapni szoktam, igazából már attól könnybe lábad a szemem. Nah, mindegy.
Szóval izgultam nagyon, mert a múltkori jelentkezéskor kiszűrtek: alacsony volt a hemoglobin szintem. Az egyébként akkor volt, amikor épp letelt a 60 nap az előző véradás után, tehát lehet, hogy többet kell pihennem. (vagy csak egyszerűen a 7 mégsem a szerencseszámom: az lett volna a 7. véradásom)
Napi vastabletta c vitaminnal és spenót céklával így is befigyelt és szép lett a hemoglobin (a vérnyomásom viszont első körben magas lett, mert annyira izgultam a véreredmény miatt. Persze mikor lenyugodtam, hogy azon nem fog múlni, akkor a diastole is rendeződött.)

Maga a véradás ugyanúgy zajlott, mint korábban, igaz, most élőben közvetítette az m1 reggeli tudosítója. Na, persze nem engem, de a jobb fülem így is látszódott.

Mondtam is a véradós aszisztensnek, hogy ha tudom, hogy sajtószereplés is van, akkor ünneplőset veszek fel... Celeb lettem na.

1 megjegyzés:

  1. És nem tudunk eléggé hálásak lenni!!! :* :* :*
    Szuper vagy! Sokadjára köszönöm!!! <3

    VálaszTörlés