2020. március 6., péntek

Színházban idei első találkozás Walterrel - JVI

Jövőre veled itt idei túrámat megkezdtem... Nagyon vártam, és nagyon nyitott voltam, mert Felföldi Anikó halála után Ullmann Zsuzsa új beállóként szerepelt. 
Abszolút új karaktert láthattunk, örültem, hogy teljesen más vonalat fogott meg és nem próbált ugyanaz lenni. Nem is tudna, de annyira jó volt (kicsit még lepukkantabb, kicsit toprongyosabb), hangban nekem például jobban is tetszett és úgy egyébként is megvett kilóra.


A dologhoz hozzátartozik, hogy épp az előadás előtt mondtam a Zuramnak, hogy igazából már nem is Szabó P. miatt tetszik a JVI, hanem Janza Kata miatt, mert annyira szuper benne. most viszont azt kell mondjam, Szilveszterünk is sziporkázott, jöttek a poénok, amiket a múltkor picit hiányoltam. 
Én sokszor már azon kapom magam, hogy figyelem, melyik előadásra utalnak, melyikből idéznek, volt most is minden, Párizsi randevú, Tajtékos dalok, Elfújta a szél, kicsi Haláltánc, és az elmaradhatatlan "forró vízó" is.

Most a közönség is sokkal jobb volt, mint legutóbb: sokszor visszatapsoltuk őket :)

Imádtam és már előre sajnálom, hogy áprilisban nem tudok menni a tavaszi szünet miatt :(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése