2020. március 10., kedd

Színházban rajongóval -Tesla (zenés beszámoló)

Már novemberben megvettem a páros jegyet és reménykedtem, hogy a kettős szereposztásból a szimpatikusabbat fogom látni. A szereposztás olyannyira titkos volt, hogy 3 nappal az előadás előtt tették fel. Megnyugodtam, hogy Szabó P. játssza Nikola Tesla szerepét. Kíséretem ezúttal Dina helyett egy Szabó P. rajongó ismerős, aki nagyon örült a lehetőségnek, mert mire kiderült a szereposztás, már nem volt jegy.



Az első jelenetben aztán borult a dolog, mert Füredi Niki helyett Janza Kata tűnt fel a színen, így még 3 percig aggódtam (-tunk), hogy akkor a címszerepet végülis ki hozza, de a továbbiakban nem volt ilyen meglepő váltás. Nagyon fura volt őket anya-fiú viszonyban látni a sok JVI után, nem is tetszett. Aztán Szilveszter első önálló száma alatt/után (Gyehenna tüzes völgyében égjek el, de) azt kívántam, bárcsak mégis Pesák Ádám jött volna.

Mindegy, kiszenvedtük, és ezután igazából egész jól alakultak a dolgok.

Akin meglepődtem: Kovács Áron. (Szigeti Antal)
Mindig is kicsit ripacsnak tartottam, bár színpadon még nem láttam. Itt is vékony mezsgyén mozgott, talán súrolta is, de nálam még nem lépte túl a határt, kellett kicsit tompítani Szilveszter ridegségét (no, ezt tök jól csinálta)

És aki elvarázsolt: Békefi Viktória. (Szigeti Adél) Szégyenszemre rá kellett keressek a neten, ki ő, mint kiderült a Sztárban sztár leszek sorozatot nyerte meg, na, látszik, egy részt sem láttam belőle... Viszont eszméletlen jó hangja van a csajnak! Úgy jöttek ki a magas és az erőteljes és a nehéz hangok, a torkán, hogy csak pilláztam.

Lux Ádámról nem gondoltam, hogy hiteles lehet ilyen erőteljes és ellenszenves figura szerepében (Edison) de komolyan megutáltam, szóval jól csinálta

A végén Janza Kata 2. szerepkörben is feltűnt (Sarah Bernardt), fantasztikus szólót énekelt, imádtam, nagyon nekivaló!
A díszletet megoldották 5 ledfallal, a táncosok pazar összjátéka felemelte az előadást, a hangosítás is remek volt.
Összességében nagyon lendületes, nagyon látványos, kicsit már-már cirkuszos, de mindenképpen szórakoztató. Ha egy kicsit még össze is csiszolódik, akkor tényleg jó lesz.

(mondjuk a YouTube-on napok óta ezt hallgatom, sőt, szegény család is kénytelen volt kiszenvedni egy számot a kocsiban)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése