2013. augusztus 14., szerda

Scrap oldalak

Ismét jöttem pár oldallal.

Ez a fotó már elég régi, de olyan viccesen áll rajta Csongi, mint aki nem tudja eldönteni, melyik telefont vegye fel :) 
Credits: Simple Girls Scraps - Call Me

Apa-lánya Cewe kihívásra:
Credits: Anna Aspnes

Ez még egy tavalyi kép. Először csak a lepkét láttam a virágon, és ahogy megkerültem, hogy lencsevégre kapjam, akkor vettem észre, hogy egy pók zabálja a szépséges modellemet...
Credits: Anna Aspnes

Mscraps-en futó typography challenge-re készült. Az volt a lényeg, hogy egy alap (bármilyen) betűtípust ecsetekkel módosítsunk. GSO lett az Mscraps galériában (Gallery Standout-egyfajta kiemelés)
Credits: Bóbita Design - For Life No1. Bundle

A fenti pocakfotó után készült néhány hónappal ez a kép, Zorka már nem mint pocaklakó :)
Credits: Simple Girls Scraps - Enjoy The Moment

Heticewére: készíts oldalt kedvenc sorozatodról, de lehetőleg ne szerepeljen rajta a filmből kép. FB-ra már kitettem, ezt írtam hozzá: Először általános pánik. Aztán némi ötlet. Aztán kétségbeesés. Miután x ideje csak egy fotót és egy idézetet tologatok az üres papíron a PS-ben, háttereket teszek fel, majd dobok ki, elemeket nyitok meg rakok balra-jobbra és törlöm a réteget újra és újra. Némi elkedvetlenedés. Aztán meghallgattam néhányszor a Castemere-i esők dalt (a Game of Thrones-ból), és végül mégiscsak kikerekedett valami ilyesféle (és egy kicsit mégiscsak látszik a film, de pssszt!)
Credits: Blagovesta, 
Lifted Beszteri 
idézet: GRR Martin

Még mindig az egyik kedvenc fotóm a pasikról:
Credits: Anna Aspnes

Cewe hidas kihívására készült. Tavaly ősszel geocachingeltünk Villány környékén, ekkor találtunk rá erre a kicsi lengőhídra. 
Credits: Anna Aspnes, Bóbita Design - Kildenree

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése