2014. február 20., csütörtök

Scrap oldalak...

... amik nagyrészt már hetekkel ezelőtt elkészültek, csak lusta voltam így összegyűjteni őket.

Ez pl dalszöveges kihívásra készült:
Credits: Anna Aspnes

Ez meg egy tükröződős kihívásra. 
Credits: Anna Aspnes


Ez az egyik kedvenc képem mostanában Nándiról és Csongiról, sokszor fogom még mutogatni:
Credits: Anna Aspnes

Ezt a fotót is nagyon szeretem, mert gyermek is és kutya is olyan áhitattal néz fel a Zuramra.
Credits: Anna Aspnes
 Az oldal érdekessége, hogy egy nagyon kedves magyar scrapper oldalát kellett liftelni, aki felajánlott egy ajándékot is egy random nyertesnek. Végülis 3-at sorsolt és én voltam az egyik. Ma érkezett meg a csodaszép fényképtartó, amit ő készített. Köszönöm Éva!


Aztán jött egy másik kihívás, amit szintén nem akartam kihagyni, mert egy másik magyar scrapper szervezte, és ValC készleteit kellett használni, a téma pedig valami új, amit kipróbálsz.
Credits: ValC Designs

És egy egészen friss oldal, 1-2 lopott 20 percből készült. A kihívás témája Upside Down (fejjel lefelé):
Credits: Anna Aspnes








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése