2014. március 21., péntek

Scrap oldalak

Bár nem készül annyi oldalam, mint munkába állás előtt, azért a CT tagságaimat nem adtam fel és 1-2 kihívásnak nem tudok ellenállni, így szakítok időt a scrapbookra.

Ezeket Orsi új készleteihez készítettem promo oldalnak, de a családi fotókönyvben szerepelnek majd (a kellemeset a hasznossal)
 Credits: OsDesign - Project Life 02., Project Life template

Credits: OsDesign - Project Life 02., Project Life template
Give5-ot játszottunk, aminek a lényege: 5 elem/papír stb-ből álló mini készletet kell alkotni, majd sorsolás után oldalt készíteni. Nekem Bastia készlete jutott és ezt az oldalt hoztam:


Aztán egyik scrap-es ismerős Quimby-s fotókönyv összeállításához kérte a segítségünket, végül Cewe kihívás is lett belőle. Nem vagyok egynagy Quimby rajongó, kb 1 egykezemen meg tudom számolni a dalokat, amiket ismerek tőlük. De ilyen buliból nem akartam kimaradni, így készítettem oldalt. VISZONT ez még nem biztos, hogy nagyon publikus... ehhh, kéretik hallgatni róla egy darabig...
Credits: Anna Aspnes, Beedee ValC és Crafty Button Design, meg egy nyúl a google-ról és jópár textúra

Ez Annaliftre készült, kedves ausztrál ismerősünk 70. szülinapjára, illetve a szülinapon készült fotóval.
Credits: Anna Aspnes

Anna Aspnes kihívásra készült ez az oldal az év első tavaszt idéző fotójával. Hihetetlen, hogy idén még alig vettem elő a fényképezőgépem :(
Credits: Anna Aspnes

Ez pedig egy RAK (Random Act of Kindness - amolyan szívből jövő ajándék oldal más fotóját felhasználva -neki készítve) Gólyának.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése