2014. május 8., csütörtök

Scrapbook oldalak

Pfff, annyira el vagyok maradva, nem csak publikálással, hanem magával az alkotással is. Bár mivel kb 2 hónapja nem is tettem ide oldalt, így most jó soknak tűnhet...

Van itt pl Simple Girl Scraps promóciós célra készített oldal, egy lóherével, amit az amerikai kollégáktól kaptam elutazásuk napján (aznap találta Scotty)
Credits: Simple Girl Scraps - March Mini

Ezt pedig ValC template kihívására készítettem, megadot sablon alapján, nem lehetett benne zöldet használni és a &-jelnek szerepelnie kellett az oldalon. A fotók még tavaly ősszel készültek, azóta volt tavasszal is, amire sajna nem jutottam el (a tavasziak valahogy mindig kimaradnak) 
Credits: ValC

Ez pedig Cewe heti kihívásra készült, festegetős technikát kellett alkalmazni. A fotó pont 10 éve készült, amikor Zita barátnémmal állatkerteztünk.
Credits: Anna Aspnes, Akizo, Blagovesta

Szintén Cewe kihívás, ahol egy napról kellett mesélni, nos ez az oldal még az idei kiállítás előtt készült, így a fotók tavalyról...
Credits: Anna Aspnes

Egy kis tavaszi szünetes targoncázás emlékei, avagy Csongor a targoncavezető kisiparos...
Credits: OsDesign - Little Things

Template challenge-re készült, kismamásfotózás után, anyáknapja előtt:
Credits: Simple Girl Scraps - Everyday Spring, template-Craftastrophic

Cewe kihívás kirándulós képekkel. Még 2012-ben Siklóson készítettem őket.
Credits: Natali Designs, Anna Aspnes

A legutóbbi heticewén kedvenc filmet kellett oldalba foglalni. Imádom ezt a kihívást és nem akartam kimaradni, sokat gondolkodtam is, hogy melyik kedvenc legyen, végül a Trónok harca mellett döntöttem, mert bár tavaly is erről készült oldalam, idén megint aktuális, épp most megy a 4. évad. A fotókat a netről szedtem, kivéve az elsőt, az ugye én lennék, vagyis csak félig :D
Credits: Anna Aspnes

És akkor élesváltással itt egy Annaliftre készült oldalam. Gondolkoztam, hogy magyarul, vagy angolul írjam-e, végül az angolnál maradtam. Szóval mikor kicsi voltam, a papikámat mindig kértük, hogy a Tarkafarkú varjúról meséljen esti mesét. Íme a könyvborítója, abszolút minimál stílusban...
Credits: Anna Aspnes







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése