2014. november 1., szombat

Szüreti felvonulás

Az inárcsi felvonuláson hagyományosan szerepelnek az ovis nagycsoportosok. Valahogy úgy alakult, hogy Nándi is és Csongi is csak 1-1-szer szerepeltek, bár mindketten 2-szer járták/ják a nagycsoportot.
Az idei felvonulás a Bagolyvárnál kezdődött, ahol Csongiék is felléptek, majd lovaskocsikra ültek a szereplők és több helyszínen megállva végigvonultak a falun. Én az első állomás után az ovis-kocsira felraktam a gyermekem, majd hazajöttem, "összedobtam" egy kis zserbót, majd mentem a végállomásra, ahol vártunk, vártunk, majd megérkezett a menet eleje. Ők leszálltak, és táncoltak a menet vége pedig a kocsikon maradt. Így esett, hogy Csongiék kb 1 órát vártak a lovaskocsin ülve. Aki látott már közelről 5-6 éves gyereket, tudja, hogy nem a legnagyobb erényük a türelem. Mondjuk ennyit várakozás után valszeg én is kiakadtam volna. Ehhez képest még elég jól bírták, és bár a díszítést már kezdték lebontani (még jó, hogy nem a kocsit magát), végül mégiscsak elindultak és bekocsiztak a sportpályára.
Csongi rögtön megrohamozta a Fideszes sátrat, ahol lufit osztogattak. Éljen a helyhatósági választás!
Nem maradtunk sokáig, körbenéztünk palacsintáért sorbaálltunk, de annyian voltak előttünk, hogy inkább megígértem, hogy másnap otthon sütök...
És néhány kép:







2 megjegyzés: