2015. március 23., hétfő

Scrap oldalak

Januárban jöttem utoljára scrap oldalakkal, úgyhogy ismét itt egy jó nagy adag. Credits: Natali Design, Anna Aspnes, Createwings, ValC Design

Cewe kihíváson musicalt kellett oldalba foglalni, amin szerepel a musical címe. Örök kedvenc, nem is választhattam volna mást, mint az Elizabethet. Mikor elkészültem az oldallal, kicsit giccsesnek találtam, de az Elizabeth-től mindig túlzásokba esem...

Ezen a kihíváson egy kedves scrappertárs Evadraga oldalat kellett liftelni.

MInimálos dalszöveges kihívásra (plusz Kriszta barátnőm kisfia aznap volt szülinapos)

Steampunk stílusban kellett oldalt alkotni, ami kívül esik a komfort zónámon, szenvedtem is vele, és inkább cuki lett, mint dögös :D

Minimálos, szépen formázott idézetes kihívásra:

Múlt héten egy álmot, kívánságot kellett oldalba foglalni. Nos, pont néhány nappal ezelőtt mondtam a Zuramnak, hogy úgy repülnék... Mármint repülővel. Mivel lakásfelújítás előtt állunk, valószínűleg kimarad idén (is), de ha csilliárdos leszek, akkor tuti első dolgom lesz jegyet venni egy A380-ra :)))

És mára még egy, ValC kihívására "totemállatot" kellett választani és fotó néküli oldalt készíteni.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése