2017. január 21., szombat

Összegzés

Nem nagyon szoktam évvégi összegzést csinálni, sőt, ha jobban belegondolok, eddig még nem is készítettem ilyen jellegű statisztikát, leszámítva az éves családi fotókönyvet (ami kb 2 év múlva készül el) és hogy néhanap ránézek a blog olvasottságára.

Viszont Ildi blogja annyira inspiráló (ebben a tekintetben is), hogy rövid számvetést én is készítettem.

SPORT: Lépéseim számát nem rögzítettem, bár érdekes lenne egyszer megnézni, hogy egy átlagos napon hány kilómétert teszek meg. Munkámból adódóan az irodán és az épületen belül jövök-megyek, lépcsőzök elég sokat, otthon pedig a szinteltolásos ház és a 3 gyerek gondoskodik a kardioedzésről, bár igyekszünk minél nagyobb önállóságra szoktatni őket az utóbbi időben, így talán kevesebbet rohanok. Azt is lassabban. Viszont tavaly elkezdtem zumbázni, amit az utóbbi időben hanyagolok is, de ha egyszer kieveredek ebből a köhögés nyavajából, akkor újra menni fogok. Ha eszembe jut, esténként plankingolok is (nem találtam ennél magyarosabb kifejezést, aki nem hallott még róla, az ITT gyorsan megnézheti, mi is az), bár ennek hatását pont a rendszertelenség miatt nem is érzem, de biztató, hogy legalább néha eszembe jut.

KONCERT: ööööö, nagyon-nagyon gondolkodnom kell. De végülis ha ide számoljuk a Pesti Broadway Fesztivált, akkor 1 db. Na, jó Martfűn volt Kolbász és Hurkatöltő fesztivál, aminek keretein belül belehallgattunk Leblanc Győző és Tóth Éva koncertjébe. Mindenkiben mély nyomott hagyott.... És még fél füllel az Alsóörsi nyárbúcsúztatót is hallottam... Szóval koncert: 0. Fesztivál-szerűség: majdnem 3.

SZÍNHÁZ: ...tekintetében sokkal jobban állok, bár most visszalapoztam a naptáramat, mert gyanús, hogy csak októbertől van színházas blogbejegyzésem. De sehol nem találok másra utaló jelet, tehát az év utolsó 3 hónapjában behoztam a lemaradást és 5 előadást láttam (Lady Budapest, Marie Antoinette, Apácák, Fame, A muzsika hangja)

MOZI: Én 2x (Kungfu Panda 3, Angry Birds), a Zuram 2x (Szenilla nyomában, és Kis kedvencek titkos élete) volt a gyerekekkel idén moziban és egyszer voltunk közösen is a Zsivány 1-est megnéztük. Kettesben pedig nem is voltunk? Szörnyű. Na, ezért nem szoktam éves összefoglalókat írni...

KIRÁNDULÁS: na, ezt viszont azért nem tudom összeszámolni, mert szerencsére elég sok volt, de idén majd jobban figyelek a számok megjegyzésére is. Voltunk ugye Visegrádon Nándiék osztályával és nyár végén enyémgyerekekkel is. Egyéjszakás kalandunk volt Alsóörsön, és voltunk Lajosmizsén a Magánzoo-ban és sokszor játszóházban is. Családi nyaralás Alsópáhokon (a fiúk azóta is emlegeti: anyuuuu, ugye visszamegyünk majd a 215-be...) és Irene-nak megmutattunk egy kis darabkát Magyarországból. Voltam gyárlátogatáson a Mercedesben. És Belgiumban céges oktatáson. És ki ne hagyjam a Zurammal wellnesseztünk Miskolctapolcán, ennek keretében is elmentünk pár helyre! 

KÖNYV: nem tudtam pontosan összeszámolni, mert eddig erről sem vezettem statisztikát, de 15-ön felül. Talán 20 is volt. A korábbi évekhez képest ez szép teljesítmény tőlem, de nyilván van még hova fejlődni.

SCRAP: a korábbi évekhez képest ez jóval kevesebb, de idén erre volt kapacitásom: 64 darab scrap oldal, 2 db fotókönyv (74 és 24 oldalszámmal) nagyjából 50 különböző képeslap és 3 naptár.

BLOG: 2016-ban csak 80 darab bejegyzés született ezt 9285 oldalmegtekintéssel olvastátok. Ha jól tudom, ebben benne vannak a képrekattintások is, így ez nem a látogatók számát tükrözi, de azért így is szép nagy szám.



Gyertek 2017-ben is, és olvassatok, néha kommenteljetek, ha van mondandótok, vagy helyeseljetek, vitatkozzatok, örülök, ha érkezik hozzászólás! :)
  

2 megjegyzés:

  1. Szerintem jók ezek az évvégi összegzések. Én ezért készítem a fotós /tavalyi/ naptárat. Jó visszaemlékezni vagy figyelni h mire kellene több időt szánni a napi rutin mellett. Ügyi vagy, hajrá tovább!

    VálaszTörlés
  2. Újra kezdem! Az előbb véletlenül más lépéésel akartam gyorsítani, és elveszett a hosszú komment :(
    Nos. Én is összeszoktam vetni a dolgaimat az előző évvel. Sok minden kimarad a terveimből, ami az miatt is lehet, hogy sok mindent tervezek, vagy lusta vagyok-lustulok. Mozgalmas napjaitok vannak, amibe a blogon keresztül belelátok. Írj minél többet.

    VálaszTörlés