2017. február 20., hétfő

Színházban a gyerekkel - A Pál utcai fiúk

Beváltottuk a karácsonyi ajándékot, amit a Zuramtól kaptam (ezúton is hálás köszönet neki!)
Nándiéknak a kötelező olvasmány idén A Pál utcai fiúk, ennek okán, nameg mert már november óta próbálok jegyet szerezni rá és mindenhol csak jót hallottam róla: megnéztük A Pál utcai fiúk musicalt a Vígszínházban.
Kértem Nándit, hogy a színház előtt olvassa el a könyvet és előtte beszélgettünk is róla (a karakterekről) és mondtam neki, hogy ne lepődjön meg, ha eltérések lesznek (meg is jegyezte közben, hogy mi hogy van a könyvben)


Teltház pótszékekkel (nem voltunk fenn a karzaton, de a Vígesek helyében én a lépcsőre is ültettem volna embereket, tuti lett volna jelentkező rá) És mi sem csalódtunk, fantasztikus előadás volt, a hangosítás remek, a koreográfia mondjuk néha kicsit túljátszott (szerintem), de nagyon kifejező. A dalok fülbemászóak, tipikus Dés-Geszti (1-2 számot le sem tagadhatná Geszti) és a szereplőválasztás is jól sikerült.
Nándi kedvence ez lett (Pásztorok "új rend" dala)

Nekem azt hiszem ez (a 35 éven felülieknek kis áthallással a gyerekkorát idézheti, gondolom szándékosan ez volt a koncepció a vörös inggel a vörös hajnalt párosítani)

És hogy ez se maradjon ki (eszméletlen jól szólt a színházban!)



Aki még nem látta és szereti a zenés színházat, annak kötelező! Mi a kocsiban is ezt hallgatjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése