2023. július 29., szombat

Csop-találkozón

 Nem tartom a kapcsolatot a főiskolai csoporttársaimmal. Ennek leginkább prózai okai vannak: nem azokkal diplomáztam, akikkel a 4 év tanulmányait végigjártam és már akkor sem jártam el bulizni, bár igazság szerint a csoport elég hamar feloszlott, így nagy csoportbulikat nem is tudtunk volna tartani. Zita barátságát (aki 2 félév után átnyergelt másik szakra) nagy becsben tartom, évente párszor összefutunk.  A többiekkel azt hiszem azt sem tudom, mi van. Ezért is volt érdekes élmény a Zuramék csoport-összeröffenésén (mai divatos szóval: alumni-találkozóján) részt venni. Néhányukkal már korábban is találkoztam 14 éve, és persze a Zuram elmeséléséből már ismerek néhány régi sztorit.

Imádtam őket, jófejek, aranyosak, érdeklődők. Szuper nap volt, még úgy is, hogy 3 és fél órát autóztunk csak oda (majd este ugyanennyit vissza)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése