2023. szeptember 14., csütörtök

Szép nyári napos színház

A Neoton musicalt már jó régen meg akartam nézni. Sajnálom, hogy az Operett színházban ezt is levették műsorról és csak online láttam. Így nagyon megörültem, mikor a Mézesvölgyiék kitették, hogy többször, több helyen is előadják. A legjobb szereposztás és a legkedvezőbb időpont nyár végére esett, kicsit tartottam is tőle, hogy az augusztus 20-a utáni rossz idő nem kedvez a szabadtérinek, de végül csak hideg volt, eső nem.





A rendezés kicsit más, mint az Opiban volt, a vége nagyon más, ütősebb is, de a dalok még mindig szuperek. Ilyenkor az a nagy kihívás, hogy az ember ne dobogjon a lábával és ne dúdoljon, énekeljen folyamatosan.

Voltak gyengécske szereplők is, de Cseh Dávid Péter hozta a szokásos profi formáját, Harna Péter viccesen, ahogy szokta, Janza Kata pedig kicsit talán távolságtartóbban, mint vártam, de imádnivaló volt. Másnap gondolkodtam, hogy a Pesti művésznőt ki is játszotta korábban (Csepregi Éva), erre már nem is emlékeztem, de Falusi Mariann pompás választás volt most!

A Pagopago-n most is jót röhögtem, bár a Peller-Szabó P. párost übereleni szerintem senki nem tudja... (ha gyík hangulatban vagyok, ezt szoktam megnézni, vagy egy Pesti Broadway-os Jégmosolyt, majd azt is megmutatom)

Az előadás vége kicsit magyarosan keserédes lett. Fanninak is tetszett, fotó nem készült rólunk, mert aznap nem voltunk fotózásra alkalmas állapotban rosszak voltak a fényviszonyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése