2010. május 16., vasárnap

A Zuram és én...

Aki ismer minket, tudja, hogy nem mindennapi volt a megismerkedésünk és kapcsolatunk első időszaka. A Tanárom volt a gimiben, így 2 és fél évig próbáltuk titkolni, hogy szeretjük egymást - több kevesebb sikerrel.

Szinte hihetetlen, hogy már 14 éve együtt vagyunk (1996.01.26-án jöttünk össze)

És bár sok nehézség van mögöttünk, a kemény pillanatok inkább összekovácsoltak minket - hűűű, ez nagyon habosra sikeredett mondat. Ebből is látszik, milyen szentimentális vagyok...

Kerestem néhány régi képet, ami rólunk szól. Ezeket szeretem legjobban:
Útólagos szerkesztés... Így mondjuk nem sok értelme vana bejegyzésnek, de ő kérte...
A képeket a Zuram kérésére eltávolítottam...


Az első közös nyaralásunk - 1996. június

1997 körül összebújva :)

1998 grillezés anyuéknál

Az IGEN előtt:
-"végre elkeltem" vigyor és
-"valaki mentsen ki innen" pánik

2001.07.14.

2002. október

2007. Kőszeg

2010. május - Nándi szülinapi buliján ...legalább mi a kamerába nézünk...

2 megjegyzés:

  1. Nos.
    Meg kell allapitsam, hogy Minyukam,Te semmit, de SEMMIT nem valtoztal az evek alatt.

    Viszont,pl a 97es osszebujos kepen ha nem tudom ki van, tuti nem ismertem volna ra Csabira!!:-))

    Jo,hogy kicsit bepillantast nyerhettunk a multba, nagyon elveztem.

    K

    VálaszTörlés
  2. Én ezt csak lájkolni tudom, csak nem találom a gombot ;) :D:D:D

    VálaszTörlés