2012. augusztus 14., kedd

Scrap oldalak

Kezdem akkor a lemaradást a scrap-es oldalakkal.
Simple Girl Scraps Wild Child névre hallgató készletével két oldal (a 2.-hoz egy add-on freebiet is használtam):


Aztán voltak Cewe kihívások is. Két és fél hete indult útjára egy blogvonat, amihez én is alkottam (itt találjátok: http://kreativ-minyu.blogspot.hu/2012/07/blogtrain-summer-breeze.html ) A következő héten ezekből a készletekből kellett oldalt készíteni, én ilyet hoztam:
Felhasználtam köszönettel: Summer Breeze blogtrain - Ányi, Bóbita, Giny, Minyu készleteket

Múlt héten pedig az volt a feladat, hogy fotót vagy elemeket színezzünk, alakítsunk úgy, hogy a felhasznált készlet színeihez passzoljon. Én két legyet ütöttem egy csapásra, mert a Zigzagscrap-en Giny indított kihívást nyár témakörben, amire ezt az oldalt neveztem be (és büszkélkedhetek vele, hogy a bolt hírlevelében kiemelt oldal lett) Az eredeti fotón Nándin kiwizöld póló van, ezt átszíneztem, valamit az egész fotó hangulatát változtatgattam:
Felhasználtam köszönettel: Bóbita Design-Sunshine

Erre a hétre még nem csináltam oldalt, és egyelőre ötletem sincs...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése