2012. november 14., szerda

Büszkeségem

Mostanában sokan kérdik, hogy tetszik Nándinak a suli, és eddig nem nagyon írtam róla, de most, hogy eltelt már néhány hét és tegnap megkaptuk a 2. értesítőt is, most kicsit mesélek.
Szóval először is, ami talán mindennél fontosabb: kivirult a gyerek! Már nyáron lehetett látni, hogy komolyodott, változott kicsit (én azt mondanám, most lett iskolaérett), de mióta iskolába jár, kiegyensúlyozottabb is lett. Tartottam tőle, hogy majd stresszelni fogja a tempó, a "verseny", esetleg unatkozni fog, mert ugye olvasni már 4 éves kora óta tud. De abszolút nem okoz (ez) gondot, mindent újnak fog fel (miután elolvasta a példamondatot a könyvében, rámnéz: "dehát az É betűt még nem is tanultuk" Naja, mégis el tudtad olvasni :))) ) És bizonyára Györgyi néninek is köszönhető, de még nem nagyon volt kudarcélménye.

No, szóval az iskolában havonta van értékelés a Tájékoztató füzetben* (amit mi régen ellenörzőnek hívtunk) Mivel jegyeket még nem kapnak, így piros/fekete ponttal, nyomdával jelzi a tanító néni a havi teljesítményt. Tegnap végre megkaptuk a legújabb értékelést is és nagyon büszke voltam az én nagyfiamra. Míg múlt hónapban "csak" jó volt a magatartása, most példás. A szorgalma is javult, bár még keveset jelentkezik. És kapott egy csomó nyomdát és piros pontot olvasásra, írásra, matematikára, testnevelésre, rajzra, technikára, meg környezetre is. Ráadásul kapott osztályfőnöki dicséretet papírgyűjtésre**.

Tudom, hogy nem "éltanuló". Keveset jelentkezik, és még mindig szórt a figyelme (könnyen elkalandozik, nem figyel), de remélem, továbbra is ilyen ügyes lesz.

És végezetül egy rajz, amit tegnap alkotott (csak úgy megjegyzem, hogy a fán az ott egy vörösbegy...)

*füzetében, munkafüzetében persze többször jelez a tanító néni, piros pontokat, nyomdákat, vagy rövid üzeneteket: "Ügyes!", "Rendes" stb.
**jól tud papírt gyűjteni. Meg én is....

2 megjegyzés: