2013. július 29., hétfő

Családi fotókönyv

Már régóta terveztem ilyen albumot, de egy ajándék-kupon adta meg a végső lökést, hogy meg is valósítsam. Sokat melóztam vele, de végül megérte, olyan jó lapozgatni. Ráadásul extra hamar készen lett, kedden küldtem el a megrendelést és pénteken már csengetett vele a postás (Cewés egyébként)
Írtam már róla korábban, de most is lejegyzem: szinte minden oldalhoz másféle készletet használtam, az adott témának megfelelően. A cím ugyanazzal a betűtípussal van mindenhol és a fotókat hasonlóan árnyékoltam (mintha a ragasztást elengedte volna a széle) Szöveg nem nagyonvan rajta, kivéve ahol régebbi oldalt használtam fel. Merthogy van 1-2 korábbi scrap-es oldalam, ami egyazegyben, vagy kicsit módosítva belekerült. Az album 30x30 cm-es, 82 oldalas, kemény borítós, normál papíros.
Na, ennyi szöveg után kukk bele. (2 hónapig él a link úgyhogy kb szeptember közepéig lehet megnézni)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése