2013. november 29., péntek

Scrap oldalak

Lássuk, mit alkottam az elmúlt hetekben.

Azt már lassan kezdjük megszokni, hogy már októberben csokimikulással van tele a bolt, de nekem még mindig furcsa, hogy már november elején kijönnek a tervezők a téli-karácsonyi készletekkel. Mivel még hozzá való képem sem volt, így a tavalyit szedtem elő, amikor a gyerekekkel só-liszt gyurmából csináltunk karácsonyfa díszeket.
Credits: Simple Girl Scraps-Merry and Bright

Aztán volt egy blogvonatunk, "Waiting for..." címmel, én is alkottam egy kis vagont. A hagyományokhoz híven, a következő héten ezekből a készletekből kellett/lehetett alkotni a Cewe heti kihívására. Én figyelemelterelés/lélekgyógyítás gyanánt készítettem ezt az oldalt, Csongit épp műtötték, nem tudtam magammal mit kezdeni éjszaka:
Credits: Waiting for blogtrain :)

Ez a fotó még a műtét előtti napon készült (Csongi esete a Mártonnapi libacombbal), az oldal pedig Anna Aspnes kihívására, a téma a 'Delicious' (finom) volt. 
Credits: Anna Aspnes

Szintén Anna kihívásra egy másik oldal, ezúttal Nimróddal (olyan édes, csillogós bogárszeme van ezen a képen):
Credits: Anna Aspnes

Sünis oldalak jönnek. OsDesign és Magyarenn közös kollabjából, a 2. pedig szintén ezzel a készlettel és Orsi template csomagjával

Credits: Orsi Simon & Magyarenn-The Fox And The Hedgehog, Orsi Simon-Here And Now Template

Az egyik kedvenc képem, 2009 első fotója a fiúkról :)
Credits: Orsi Simon - Here And Now

És ha már megjött a hideg, egy kis karácsonyvárós oldal Nikivel és Zsoltikával:
Credits: Anna Aspnes




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése