2013. november 5., kedd

Scrap oldalak

Ígértem folytatást, nos, kicsit ebben is elúsztam, de most itt vannak:
Őszi téma Oscraps.com egyik kihívására:
Credits: Anna Aspnes

Cewe heti kihívásra tetszőleges fotót kellett úgy módosítani, hogy csak 1 szín legyen kiemelve, egyébként monochrom legyen a kép. Nos, viszonylag egyszerű dolgom volt, mert ezt a fotót már eleve így retusáltam, a kiállításra is így ment.
Credits: Vinnie Pearce

Giny Scrap Designs egyik friss készletével alkothattam promo oldalt, a szüleim 40. házassági évfordulóján készített családi képet használtam fel.
Credits: Giny Scrap Designs

Cewe mútheti kihívásra vicces/őrült/extraszínes oldalt kellett készíteni, háááát, épp csak belefér, mert inkább cuki, mint őrült:
Credits: Anna Aspnes, Fran

Cuki őszi készlettel, nameg Keve és Krisztián levéldobálós képével:
Credits: Orsi Simon és Magyarenn Collab

Még mindig ősz (mert aktuális):
Credits: Simple Girl Scraps

És egy "önarckép". Habár nem látszok és a fotót nem is én csináltam, de rólam szól :)
Credits: Anna Aspnes








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése