2014. június 3., kedd

DJ Minyu

A cégnél az én asztalomon van az egyetlen használható (ámde annál menőbb, mélynyomós Logitech) hangfalszett, így a kollégák időnként kénytelenek elviselni muzikalitásomat. Amióta későbbre járok, a reggeli AC/DC elmarad (napközben kevéssé sokkolom őket), viszont a munkaidő vége felé néha kicsit feltekerem a hangerőt.

Ma a vezetőség cégen kívül meetingelt, így cincognak az egerek felkiáltással egész napos zenés juniálist tartottam, kívánságműsorral egybekötve.  

A következő együttesektől hallgatunk meg számokat (nem feltétlenül ebben a sorrendben, inkább csak ahogy emlékszem):
Metallica, AC/DC, Dream Theater, Janis Joplin, Bon Jovi, Horváth Charlie, Ákos, Red Hot Chilli Peppers, Cotton Club Singers, Nirvana, Tátrai Tibor - Szűcs Antal Gábor, Taurus, Evanescence, Pink Cream 69, Kormorán

Ma sem voltam egysíkú....

2 megjegyzés:

  1. Én is végig hallgattam volna a repertoárt, bár egy-két "céget" nem nagyon hallottam még.

    VálaszTörlés