2014. augusztus 31., vasárnap

Falunap musicalekkel

A címből persze egy szó sem igaz, mert
1., Martfű már régóta város
2., bár musical-estnek volt hirdetve, szerintem egy darab musicalt nem hallottunk.

Ettől függetlenül persze jól éreztük magunkat, én kiváltképp. Zuram is, bár ebben nagy szerepe volt annak, hogy odafelé útközben összefutottunk a gyerekkori haverjával, akivel már nagyon régen találkoztunk, így míg a fiúk beszélgettek én fotózgattam.

A hakni fellépés nem indult túl jól hangulatilag, sajnáltam is őket, hogy a teltházas előadásokhoz szokott színészek elég gyér közönséget kaptak, és talán a repertoár sem volt igazán jó választás: több mai pop/diszkóslágert is meghallgattunk, noha  a közönsége zöme 60+ -os volt (legalábbis a partvonalról szemlélve)

Persze ilyenkor mindig kritikus szemmel nézem az előadást (hakni ide vagy oda, színészek. Vagy előadók, vagy énekesek. Vagy mik.)
Szóval, Kocsis Dénes nekem túl sok volt. Kocsis Veronika túl kevés. Brasch Bencéről nem tudtam eldönteni, hogy szerény, vagy totál unja az egészet. Akitől sokat vártam és hozta is a színvonalat, az Peller Anna. Nagyon csípem a hangját és a stílusát és most sem kellett csalódnom.

A fotók: Először vakuval fotóztam, aztán pár kép után kikapcsoltam a vakut, felvettem az ISO-t és így sokkal jobb, színesebb, hangulatosabb fotók születtek. Végül itthon levettem egy kicsit a szaturációt, hogy ne legyen neon színű fejük :)
Volt, hogy szólóztak, volt, hogy doóztak, itt éppen együtt a színpadon.
Hahaha, ezt én kaptam :)
 
 A szám előtt Peller Anna megkérte Kocsis Dénest, hogy szám közben majd jöjjön be szexisen... Nah, ezt kapta. Bár csak akkor tűnt fel neki a tábla mögött araszoló páros, amikor kimentek...
Végjáték...

Kis kiegészítés balról jobbra: Kocsis Dénes, Peller Anna, Brasch Bence, Kocsis Veronika. Az előbbi három az Operett színház művésze, az utóbbi a legelső testvére. (hány éves a kapitány?)

2 megjegyzés: