2015. január 11., vasárnap

Scrap oldalak

Ha jól látom, már 3 hónapja nem tettem fel a scrap oldalakat, bár 1-1 aktuálisat beszúrtam időnként.

Nos, azóta ezek születtek (a creative-team-es oldalakat külön bejegyzésbe teszem):

Cewe kihívás témája: alkoss új témát. Az én feladatom pedig az (lesz), hogy készíts oldalt a barátoddal/nak/ról. Az én oldalamon Kriszta barátném látható a bátyjával, aki nagyon ritkán jár Magyarországon, így ritka alkalom a közös fotó is.
Credits: Anna Aspnes

Itt hangsúlyos címet kellett készíteni az oldalhoz.
Credits: Anna Aspnes

Ez egy egészen friss kihívásra készült, az Oscraps-en Annaliftre. A fotók Áronról néhány hete készültek, majd igyekszem azt is hozni.
Credits: Anna Aspnes

Itt a fotót "rajzossá" kellett alakítani. Ez technikai feladat, többféle módon lehet megoldani, ahogy rajzolni is többféleképpen lehet. Ilyen lett az oldal, amit később átalakítottam és kibővítettem a naptárunkhoz, majd ezt is bemutatom (egyszercsak)
Credits: Natali Design

Itt a fotót kellett "öregíteni". Én az egész oldal kicsit rusztikus környezetbe helyeztem, így lett Csongi szüreti felvonulós képe ilyesmi:
Credits: Natali Design, Anna Aspnes

Itt a Dunáról kellett oldalt készíteni. Nem sok meghatározó emlékem van a Dunáról, sokkal több a Tiszáról. De a 2013-as árvíz egyébként is fotókönyvbe kívánkozott, így elkészítettem az oldalt.
Credits: Palvinka, Lilypad-Storyteller Collab, Digiscrap Parade- Adventure Collab, Osli template.

És az eheti kihívás (estig még lehet jelentkezni :) a fotó retusálása. Igazság szerint a fotózások után mindig retusálok, így most is olyan képet választottam, amit kicsit megdolgoztam előtte.
Credits: Anna Aspnes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése