2015. április 23., csütörtök

Cewe találkozó

Immár 9. alkalommal jöttünk össze. Már nem csak a scrapbook köt össze minket, hanem a közös élmények is. 
Mindig rengeteg fotó készül, ezúttal egy panoráma is, amit itt tudtok körbenézni:

Kép a panorámáról:

És persze ilyen is:

Nameg ilyen, ami a látszattal ellentétben nem beállított kép :)

És..és..és..és már jó rég óta tervezgetünk egy közös "projectet", ahol mindenki választ egy újságot magának, és címlapsztárrá válik, majd a sok-sok fotót kitesszük egy közös virtuális újságos-standra. No, ehhez most alkalmunk nyílt fotókat is készíteni, mert nekem pl magamról elég kevés normális képem van. És hogy lássátok, mi munka van/lehet egy fotózás után egy-egy kész képen, mutatok előtte-utána verziót. A retusálást nem vittem túlzásba, éppcsak szalonképesre hoztam magam :)

És az újságomat is elkészítettem, azt hiszem, ez a végleges verzió:
Credits: a fotót és a sablont Krissz készítette, a címfeliratot a www.fotomagazin.hu-ról mentettem le. Az objektívek a google-ból, a háttér és a virágok Natali Design.

  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése